Με μια πρώτη ματιά, από απόσταση, οι πίνακες δίνουν την αίσθηση επίπεδης μονοχρωματικής εικόνας. Παρατηρώντας τους όμως από κοντά, είναι σαν να ενεργοποιούνται. Διαπιστώνουμε την περιπλοκότητα τους, την αισθαντικότητα τους καθώς αποτελούνται από πολλές επιστρώσεις έντονων χρωμάτων που διατρέχουν όλη την επιφάνεια ως τις ακμές. Είναι σαν να μια παρουσία να εμφανίζεται μπροστά και πίσω από την επιφάνεια τους και να τους γεμίζει ζωντάνια.
Αν σταθείς μπροστά τους, αυτοί οι πίνακες λειτουργούν σαν να είναι αυτοί που σε κοιτούν, σαν να είναι πρόσωπα που σε παρακολουθούν να τους παρακολουθείς, χαμογελώντας σοβαρά και ευγενικά, χωρίς να απομακρύνουν το βλέμμα από πάνω σου.
EΡ: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ;
ΑΠ: ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΤΣΙ ΕΨΑΧΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ - ΜΗ- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΩ, ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ, ΝΑ ΑΠΟΙΚΗΣΩ ΚΑΙ, ΤΕΛΙΚΩΣ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΩ - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ - ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ - ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ «Η ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ» - ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΜΑ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΠΗΓΑΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ - Η ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΟΠΛΟ - ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
JAN TEN HAVE